Yorumları görünce ole mutlu oldum kı benımde ilki sezeryan nasıp olursa ıkıncı de dewlette olcam malum fiyatlar ınşşş ıyı olur Buda devlet hastaneleri gerçekten bazen ole mükemmel doktor lar oluo kı ıkı gün kalınıo demı benımde oglum var o yüzden merak edıyorum nasıp olursa kardesı doğmaya üç buçuk olcak😍