Kızlar 35+3 günlük hamileyim. Yüksek tansiyon sorunum var ara ara kasık bölgeme kramp VS giriyor. Kendi annem kanser hastası, eşimin ailesinden kimse arayıp sormazlar bile. Herkes doğuma yakın temizlik yaptım dip bucak diye yazınca aceba bende yapsam mı dedim açıkcası günlük ev süpüren silen biriyim evim temizdir ama yinede bir camları halıları silmek istiyorum. Ama yaparsam da sancım olur doğururum diye korkuyorum çok arafta kaldım. Eşim güvenlik amiri çalışıyor. Yavaş yavaş birşeyler yapsam olur mu ki birşeyler, doğuma gidenler ev temizliği yaptınız mı aceba sizler?