Merhaba arkadaşlar rahim ağzı kısalığı ve açılmadan dolayı 20 gün hastanede yattım 21 gün aşırı kanama ve bebeğin suyu bittiği için ve ayriyetten 8 santim açılmadan dolayı doğuma alındım bebek ters olduğu için sezeryan yapıldı şimdi bebeğim 11 gündür kuvozde enfeksiyon u var PLT oranı düşük bakteriye duyarlılık testi yapılmış bugün sonuç var yazıyor bu ne demek oluyor bilen var mı bu durumları yaşayıp bebeğini kucağına alan var mı lütfen benim minik oğluma da dua edin sağ saglim çıksın oradan her yerine iğne batırıyor lar içim çok yanıyor