Hevii Merve-34 ben ilk çocugum da 18 haftalıkken öğrendim burda ilk haftalardan itibaren doğru yaman edenler varmış, bende merak ettim açıkçası 😃
Ruya_50 Hevii kalp atışını duydunuz mu 🥰bende yeni hamileyimmm de merak ettim ilk kaç haftalık Ken gitmiştiniz
Hevii Ruya_50 bende kan pıhtıalamşası olduğu için planlı bir gebelikte 4 haftaşıkken gittim sadece beta pozitiftir, daha sonra 5+4 te gittim kese vardı, bugün yani 7+6 da da kalp atışı için gittim. Ben okadar ve coraspin kullanıyptum bu arada
minikmucizeemaak Ruya_50 Ben tam 5+0 da keseyi 6+6 da kalp atışını duydum canım. Sağlıkla kavuşalım 🫶🏼
Ruya_50 Hevii bende şuan 5+1 doktor için randevuyu 10 gün sonrasina aldım inşallah o zmn kalp atışını da duyarım 6+4 olacak