Bana kızımın 50 milim buyuklugu mesanesi varmis ve daha yeni fark ediliyor 37 haftadaydim 38 e girdim bugun ve doktra soruyorum ne olcak nasl olcak hic bi bilgi vermiyorlar stn dogumun gelmis doğurduktan snra bakilsjn diyorlar ben kafayi yiyorum doktor bi der tikaniklikta olabilir veya cisinide yapmamis olabilir sbhtan aksma kdr yapmasa nasl olcak cocuk icerde catlar resmen tikaniklik olsa bile de napcagimi şaştım uzaman doktr bugun cagirmisti gidemedim yrn gitmeyi düşünüyorum benim gibi boyle olan varmi doktr bide biz yanilmis olabiliriz diyorlar ayrintili ultrason dada bsy demedi doktr valla sasiyorum ilk defa boyle bsy basima geliyor