Hamileliğin en sevmediğim kısmı: Hap yutmak. 19 haftalık olduk ve ilaçlarım arttı. Hapları 3 e bölüyorum çok acı oluyor ona rağmen tutana kadar ölüyorum. Dünde doktor imom omega verdi elips şeklinde onu hiç bölemiyorum… kusacak gibi oluyorum geri çıkarıyorum falan rezillik yaşıyorum benim gibi olan var mı