Elif-Dgn İsme özel hastane çıkışı yaptırmayı planlıyorum. Bu ikisi arasında kaldım. Deneyimleyenler varsa artıları eksileriyle görüşlerinizi alabilir miyim ? ☺️☺️
1998-1993 Ben bebesoilde yaptırdım canım çok beğendim hazır suan indirim varken yaptırmanı tavsiye ederim
Mervesrsy 1998-1993 İkisinde de su an indirim var aslımda ben de yaptırmak istiyorum ama daha 15 haftalığım çok mu erken olur ismimiz zaten çoktan hazırdı değişmez diye düşünüyorum da yine de biraz beklemeli miyim