Nur_1108 Kızlar 10+2 deyim 3 gündür ishalım sizce bir sorun varmıdır bu durumu yaşayan oldu mu ister istemez gebe olunca boğazı agrisa insanin kokuyor
Maisina Haftada 3 günlük bir ishal yaşadım Kadın doğum dr bana normal olmadığını söyledi ve enfeksiyon pol. Yönlendirdi, enfeksiyon dr ise gebelikte normal bir durum olduğunu söyledi benim de kafam bayağı karıştı