Besstee Arkadaşlar hamilelikte aranızda vikis kullanan var mı kullanılıyor mu ben bi sorun olmayacağını düşündüm ama danışmak istedim sırtıma ve göğüslerime yağlasam grip oldum terlemeden atamayacağım sanırım bu hastalığı
Pnr_KMRC1 Besstee 24+5 haftalık hamileyim ben sürekli kullanıyorum hiçbi sorun yaşamadım hatta biraz önce burnum tıkalı die burun deliklerinin altına üstüne sürdüm rahat nefes almak için doktorumada söylemiştim kullanabilirsin demişti yemediğin sürece sorun yok demişti yeniyormuydu hocam dedim yiyenler var demişti şaşırmıştım😁🌸
Minik-japonum-05 Besstee bi tanıdığım kullanmış erken doğum yapmış kasları gevşettiği için doğum başlamış brnce kullanma
Besstee Elifsukdu sağol canım bende kullanayım o zaman doktorum da bu hafta izindeymiş iletişim kuramadım size sorayım dedim
Besstee Minik-japonum-05 hay Allah zaten gripten dolayı fazla öksürüğüm için vajina bölgemde ara ara bıçak batması oluşuyor riske atmayım
06Seyma-06 32.hafta soğuk algınlığı oldum eşim 3 gün her akşam sırtıma ve ayaklarıma sürüp havlu koydu birde nane limon yapıp içtim ter ile attım. Bir sorun olmadı ama
deryabade Merhaba, benim de ayağım burkulmuştu bi ara, mentollü bengay krem var onu sürecektim ama ben özellikle mentollü kremlerin zararlı olduğunu okumuştum ne kadar doğru bilinmez