Cagla-34 hamileligimin son aylarına yakın oldu. Hamilelik sürecim genel olarak sıkıntısız geçti ama o kurdeşen beni mahvetmisti, bitmeyen kaşıntı, suyla sakinleştirmeye çalışıyordum. Cildiye bana birkaç krem ve losyon verdi, bir de hap vermişti. Kendi doktoruma sormuştum kremlerden biri kortizonlu diye sakıncası olmadığını, hatta bazen bebeğin gelişimi için kendilerinin de kortizon verdiğini belirtti. Çok net olmamakla birlikte tahlil vs yapmıştı farklı bir durum var mı diye. Bazılarında bu kurdesen kaşıntı doğuma kadar sürüyormuş ama çok şükür benim 10 gün 2 hafta gibi bir süre sürdü