aybukekurt55 arkadaşlar görsel nasıl atılıyor bana doktor progestron verdi doktorum fitil dedi ama ağızdan alın yazıyor acaba yanlış ilaç mi verdi eczane
Bet1 aybukekurt55 fitil olarak da kullanılıyor ağızdan da kullanılıyor aynı ilaç. Doktor size nasıl söylediyse o şekilde kullanmak gerekiyor. Ama fitil olarak kullanmak çok daha iyi hem daha etkili hemde yan etkisi daha az sadece akıntı gibi bir yan etkisi oluyor fitil olarak kullanınca
Harvicell aybukekurt55 hem ağızdan hem fitil olarak alınabilir . Fitil daha çok etki ediyor . Bir de fitil olarak alındığında yan etkisi az oluyor . Doktorun ne şekil dediyse öyle al
ssa239688 aybukekurt55 canım bende çok duyuyorum onu doktorun neden verdi onu bide ne zaman başlayıp ne kadar kullanılıyormuş benımde 2 yıl olacak bebek olmadı
aybukekurt55 Bet1 teşekkür ederim cevap verdiğin için canım fitil olarak kullanacağım doktorum öyle söyledi ilacı ilk defa kullanacağım için iki türlü kullanıldığını bilmiyordum
Bet1 aybukekurt55 fitil olarak daha iyi merak etme canım bende 17. Haftadan beri kullanıyorum 31+3 oldum
Bet1 aybukekurt55 bende hiçbir yan etkisi olmadı sadece kremsi bir akıntı yapıyor oda çok normal ilacın kalan parcalari çıkıyor merak etme yani
Vizyondakianne 11 haftaya kadar fitil kullandim .kesti doktor. Cok alistiydim progestan kullnmaya sanki koruma kalkanim.gibiydi
Iremkoko Ra aybukekurt55 rahmi kalınlaştırıyor kanamayı önlemek için aslında bi nevi çocuğun rahimde kalmasına yardımcı oluyo