Bende travma oldu kalp atışını 6+1 de duydum ama sata göre 7+1 di. Şuan doktora göre 7+3 deyim. Şimdi kafam da deli sorular bebeğin kalbi dursa anlarmıyız acaba. Kontrol tarihine kadar kafayı yemek üzereyim ya bişey olduysa diye. Böyle bi durum yaşayan var mı?