Daisy0000 _3prensannesi Zayıf değil olması gerektiği gibi.. Doktor normal diyor, çok kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor canım
_3prensannesi Daisy0000 haklısın ben de öyle aşırı kilolu olmasını istemiyorum zaten .ki ben de gebelik şekeri de var o yüzden diyetteyim ve bebeğin diyet yüzünden zayıf kalmasını da istemiyorum
Gizmmis 16+4 150 gramcık oğluşum🙈❤️ doktor 26-27 den sonra kilo önemli bu haftalarda kilosuna bakmayız önemsemeyiz dedi sizcede öyle mi.?
_3prensannesi Gizmmis öyle canım çünkü son trimester döneminde bebekler hızla gelişir ve kilo alırlar şimdi gayet normal .sağlıkla doğsun bebiş 😍
nurduran42 _3prensannesi 20+3 gitmiştik en sonra biri 349 gram biri 360 gramdi 22+2 gideceğiz bakalım merakla bekliyoruz
Maras46konya-00 19 a gireceğim şu ana kadar gittiğim doktorlar bana kilosunu boyunu demediler 🤨🤨 anlamadım vala 21 haziran detaylı ultrason gireceğim bakalım