Nidabade Mrsfly çıktıktan sonra bana da yazar mısınız nasıl ilgileniyor iyi mi ne kadar durdunuz benimde yarın var randevum
Mrsfly Nidabade yok şükür bi skıntı yok. Suyu üst sınırda çıktı ama şimdilik bi sorun gözlemlenmedi. 2000tl ödedik.