Yeni doğum yaptım sezeryan, bebegim gögsümü kavrayamıyor, gögüs ucumda içe çökük, ayrıca sütüm de çok gelmiyor, aç kalmasın diye sağıp veriyorum gögsümü ama doymuyor yavrum, mecbur mama vermek zorunda kaldım daha 1 haftalık bebege. Kendimi kötü hissediyorum gögsümü almıyor mama verdim diye. Bu durumu yaşayan varmı sanırım biraz motive olmam lazım, yoksa olan sütümde bitecek. Bana yardımcı olurmusunuz