22 haftalık tüp bebekle hamileyim dün sağlık ocağında tetenoz aşısı oldum rutin olarak tahlil de istediler verdim sonuçlarım bugün çıktı kolesterolüm çok yüksek çıkmış normalde hiç öyle bi sorunum yoktu yağlı yemeklerde yemem ama böyle olan anneler naptınz bebeğime zarar verir mi yarın dahiliye ye gidecem ama sabahı nasıl edecm bilmiyorum siz bu süreçte naptınz risk varmı bana yada bebeğime