Annesininportakali53 Tubammtekin bende var canım iki kez kullandım gogusum hiç yara olmadı öyle yara olmasın diye takmıştım gerçekten çok iyi birşey tavsiye ederim
Tugce0142 Tubammtekin 36. Haftadan beri kullanmaya başladım bakalım pazartesi doğumum var inşallah etkili olur
Tubammtekin Annesininportakali53 doğumdan önce ne zaman kullanmaya başladın kullanım sıklığı nedir acaba
Annesininportakali53 Tubammtekin dogurdugum gibi kullandım canım ama 2 gün kullandım ilk emzirmeye başlayınca hafif acı vardı tedbir amaçlı kullandım 2 gün sonra hiç yara olmadı doğumdan önce kullanmanı tavsiye etmem dogurdugun gibi kullan hatta sütünü sür o bölgeye sonra kapağı kapat
Tubammtekin Annesininportakali53 iki gün tek yeterli olur mu ya bi deniyim bakalım inşallah işe yararda yara acı çekmeden emzirirm☺️
Tubammtekin Ecemakkuzu bende denemek için aldım hiç bir fikrim yok ama iyi olduğu söyleniyor denicem bakalım
Tubammtekin Ecemakkuzu ben de onlara uymadım hiç kendimde gerekli gördüğüm şeyleri alıp koydum çantaya
Annesininportakali53 Tubammtekin benim öyle göğüslerim paramparça olmadı hala emziriim bebeğim 6 aylık hiç olmadı ben önlem amaçlı sadece doğurur doğurmaz taktım hastaneye götürdüm 2 gün kullandim sütümden de sürdüm birseycik olmadı o yüzden çıkardım
Gamzeyasarakdogan Merhabalar Bende aldım ama küçük almışım xl varmış iade edip onu alacağım küçük geldi göğsüme aldığım xl alan var mı aranızda da ???
Tubammtekin Tugce0142 sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah sizden geri dönüş bekliyorum yararlılığı oldumu olmadımı diye☺️