Cansun_133 4 aylık hamileyim grip ve boğaz ağrısı var antibiyotik yazacaktı doktor korktum ama kötü oldum yazdircam bir şey olurmu kullanan varmi
minik-anne2323 Cansun_133 bende kullandım canım fişim için çok şükür sorun olmadı kendi doktoruna sor izin verirse iç
Cansun_133 minik-anne2323 kadın doğum yazıyım dedi ben kullanmaya korktum istemedim ama geçmiyor başka türlü yazdım şimdi mejbur icicem