adn111 Kızlar ben 1 yaşına kadar yastık kullaniminin iyi olmadığını bebeğin boyun ve omurgası için zararlı olduğunu okumuştum ama çevreme söyleyince sen İnternet’e bakma vs vs diyorlar siz kullanıyor musunuz merak ettim
_Daydreamer_89 adn111 bende onu okumuştum o yüzden kullanmıyorum ilk doğduklarında reflü yatağı kullandık şuan 7 aylıklar yastıksız yatıyorlar
hulyaakgn34- adn111 kızım 1 bucuk yaşında hala kullanmıyorum omurga gelişimi açısından önerilmiyor birde sallayarak uyutmakta doğru değil yine en az 1 yaş ayakta sallamayın
adn111 hulyaakgn34- bende istemiyorum işte anne kayinvalide doğumdan sonra yanımda kalacağı için onların dedikleri daha çocuk doğmadan başladı. Birde ben bisey diyince her okuduğuna inanma çok okuyorsun biz bunları yaptık bisey mi oldu vs diyorlar nasil geçecek bu süreç bilmiyorum ilk gebelik olduğu için ben bisey bilmiyorum onlar biliyormuş ya 😏
hulyaakgn34- adn111 yani canım kendi çocugun ve kendi kuralların olsun en başından bunu koy daha sonra pişman olursun sana doğru geleni uygula doğru gelmeyeni uygulama sonuçta hepimiz insanız evet onlar tecrübeli olabilir ama yanlış bildikleri de vardır bu annen dahi olsa
adn111 hulyaakgn34- haklısın ben zaten söylüyorum ben istemiyorum doğru bulmuyorum vs diyorum ama her konuda böyle zıt fikirleri olunca karşı çıkmaya ne kadar tahammül edebilirim bilmiyorum yoksa zaten beni biliyorlar ne kadar söylese bile kendi bildiğimi yapacağımı yinede fikrini söylüyor işte