meliiisoz Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim bugün nefes darlığım çarpıntım oldu tansiyonumu ölçtüğümde 13.⅝ di daha sonra tekrar ölçtüm 11/7 çıktı yarım saat geçti şuanda 11/8.3 ama nabzım çok yüksek ölçümler kafamı karıştırdı
Melekler12 meliiisoz yüksek tansiyon sınırı 15 seninki biraz yükselmiş geri düşmüş ondan dolayı nabzın atıyor takip et canm