Gmzesr tercih sizin bence yaptırmayın zaten hormonlardan dolayı etkisini göremezsiniz ben hamilelik öncesinde yaptırmıştım hamile kaldıktan sonra tekrar tüyler çıktı. Hamileliğiniz bittikten sonra daha iyi olur hem paranıza yazık hemde bebeğinize bi zarar gelir mi gelmez mi korkusu olmaz