Tugceeeeeee1 Anesteziden sonra hemen hissizleşiyor sunuz acı hissetme olmuyor. Doğum sırasında başı sabit tutma mide bulantı ve tansiyonu etkilemesin diye olabilir. Karna bastırma kanama kontrolü için yapılıyor normal sezaryen ikisinde de. Torba koyma da içerde birikme olmasın diye yapılıyor. Bazıları can acıtıyo diyor ama beni çok rahatlatmıştı torbayı çeksinler istemedim. Doğumdan sonra karında oluşan o boşluk, gerilmiş kasların gevşemesi, organların yerlerine dağılması, ciğerlere basınç azalması öyle güzel bi his ki bunu yaşamak için 5 kere doğururum 😀