Kahyaasena ya ben bugün 30 A girdim daha ama bu bebeği beklemek neden bilmediğim için soruyorum doktormu bekle diyor siz mi bekliyorsunuz benim daha belli değil nasıl doğum olacağı çokta önemli değil her ikisinden varım açıkçası ama belmenin ne yararı ne zararı var ufak bi aydınlatma yaparsan sevinirim sjsjsjsj 😅