Merhaba kizlar erken doğum riskim var progestan kullanıyorum 17. Haftadan beri ve servikal kisaligim da var o zamandan beri. 31+0 da kontrolum vardı servikal kisaligim 18mm e düşmüştü nstde kasılmalarim da vardı ama hastaneye yatacak kadar değildi doktorum bolca su iç progestana devam et ve yatıp dinlen dedi bir önceki doğumum 34+0 da olmuştu doktor bu da öyle olabilir ama bekleyip gorucez dedi. Dün geceden beri vajinada inanılmaz bir batma baskı başladı özellikle ayağa kalktigim da ve oturduğum an oluyor uzanırken o kadar yok ama az da olsa var. Sabah oldu hâlâ geçmemiş devam ediyor baskı sanki çocuk dışarı fırlayacak yani bir anda. Acaba bu haftalarda böyle batmalar normal mi yoksa rahim ağzı daha da mi kisaliyor? Aksama geçmezse acile gitmeyi düşünüyorum zaten