Merhaba kızlar 14Kasım sabahı 39+2 de hastanede randevum vardı nst bağlandım sancı vs birşey çıkmadı açıklık muayenesi yapıldı 2 cm olmuştu git cuma gel dedi doktor cuma da aynı olursa pazartesi bakalım bidaha dedi eve gittim binada merdivenleri 2 li 3 lu çıktım açılmam hizlansin diye sonra kendime 2 fincan ada çayı yaptım hurmayla beraber yedim sonra hareketler yaptım uzandım biraz saat 17:00 civarı hafif ağrılarım olmaya başladı arkadaşimiza davetliydik oraya gittik sancılar hâlâ var ve siklasiyordu takip etmeye başladım akşam 9 dan gece 12 ye kadar takip ettim ve 7 dkda bir 5 dkda bir derken 2 dkda bire düştü baya sancım oluyordu sonra eve geldik wc girdim kanamam vardı hemen sıcak suyla duş aldım belime masaj fln yaptım çıktım uzandım daha doğrusu uzanamadim sancidan kalktım 1 saat dolaştım evin icinde zar sor sonra eşim geldi yanıma dayanamıyorum ben gidelim hastaneye dedim hastaneye gittik beni nst bağladılar telefonum yanımdaydı eşim doktora sormuş doktor doğum başladı açıklığı 6 cm demiş sonra bana olnuk fln giydirdiler nst de bekliyorum ama sancılar bı gelip gidiyor geldiği zaman da çok kötüydu (kendi sancimla doğurdum suni verilmedi) ondan sonra ben yatamıyorum oturarak baglanim fln yuriyim biraz dedim izin vermediler biyandan da ağlıyorum o biçim hem aşırı derecede korku var hemde acıdan izin vermediler bende dayanamadım kalktım o acıyla nst yi fln söktüm karnimdan sonra baş hemşire geldi bana kızdı bizim dediğimizi yapmayacaksan git burdan dedi bende giderim getirin kağıt dedim ben öyle deyince artık ise koyuldular çünkü gece 3 de gittim 3 den sabah 7 ye kadar yanıma gelmedi ne doktor ne birşey odaya bı hemşire girip birşeye bakıp gidiyor ben iyice strese girdim insana destek olmaları lazım sonuçta ondan sonra bana sancın geldikle ikin dediler dedikleri gibi yaptım çocuğun saçları göründü sedye diye bağırdı doktor hemen sedye geldi doğumhaneye götürdüler kuvvetlice ikin cikicak dediler 3 kere kuvvetli bı şekilde ikindim oğlum çıktı 😍😍bebek çıktıktan sonra okadar rahatlıyorsun ki hala düşündükçe rahatliyorum dünya varmış yeniden doğmuş gibi oluyorsun sonra oğlumu yanimw getirdiler biraz Öptüm kokladım babasina götürdüler benimde dikişim fln atildi 40 dk sonra da ben çıktım 15.11.2022 saat 08:50 3200 gram doğdu yavrum şimdi 6 buçuk aylık olduk kardesi bile oluyor oğlumun😍
Umarım herkesin kolay doğumu olur saglikla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah ❤️😍