Merhaba kızlar dün sabah 09.33 de oglum dünyaya geldi,ben kilolu hamile kaldıgım icin hep kilom sorun oldu burda da basıma bununla ilgili birsey gelecegi belliydi. Üzerimi degistirdim evraklari imzaladim ve serum taktiklar elimin üstünden,bu sırada sondayı takmak icin bir baska hemsire geldi asla olmaz dedim benim özel hastane tercih etmemdeki sebeblerden biri sondaydı cünkü ama öyle olmuyormus kızlar siz ne planlarsanız planlayın,kader ve nasipden ötesi yok. Neyse amelyata aldılar beni ekip güzel keyiflidi burda sürekli cok sogukdu ameliyathane diye yorumlar okuyorum aksine bana sıcak geldi ve terledim. Neyse spinal anestezi icin bana kamburumu cıkararak oturmam gereketigini söyledi İlk yaptıgında evet canım yanmadı ama aynı yerden 7 kere yapınca çok canım yandı, Sonra kısa kalıyor igne denildi ve genel anestezi olucak dendi peki sonda dedim simdi takıcam hızlı haraket ememiz lazım dedi canlı canlı taktılar sondayıda ama tahmin ettigimden daha az acıdı. Genel anestezi asla tavsiye etmem benim gibi mechur kalmadikca olmayin gözünüzü acar acmaz agrılarınız size biz burdayızz diyor bebeginizle istediginiz kadar ilgilenemiyorsunuz. Bana 4 saat sonra ilk yürüyüs dendi cok zorlandım ama gercekten yürüdükce acılıyorsunuz en azından alısıyorsunuz acınıza onun dısında gazımı cıkarttım kayısı kompostusu bol bol kahve icerek. Hemen sütüm geldi ve emzirdim. Simdi ogleden sonrayı bekliyoruz evimize gidicez. Simdilik bunları yazabildim sorusu olana cevap veririm kızlar ❤