Feyzaaksuu Merhaba herkese 😐 6hafta 6 günlük hamileyim 3 gündür kahverengi akıntı görüyorum önceki gebeliğimi maalesef bu şekilde kaybettim, ama kese etrafına ve bebeğe bakıldı sağlıklı dedi çok şükür peki siz böyle bir şey yasadiniz mi?
Feyzaaksuu Adenbebek kontrole gittim kırmızı görmediğin müddetçe Protestan içme dedi, bu yerine iyice yerleşmesindende kaynaklanıyor olabilir dedi