27ozlem 199887 ben de bugün gördüm sonunda hep bu günün gelmesini bekledim 😌 bu haftadan sonra bebeğin doğma ihtimali olduğu için sanırım böyle bir buton geliyor doğarsa basıyorsun ve diğer uygulamaya yönlendiriyor
27ozlem 199887 evet ama sezaryen olacağı için daha az günüm var haftaya tarih alıcam inşallah🌸 bu uygulamanın ikinci versiyonu var o da Happykids adında ve doğumdan sonra isteyen ona geçiyor orda da çocuk yetiştirmeyle ilgili paylaşımlar oluyor sanırım
199887 27ozlem hmm anladim canım çok teşekkür ederim.Rqbbim sağlıcakla kucağınizq almayi nasip etsin 😊