Ayşe Şeyma hoca on numara insandır, kendisine takipliydim ama şehir değiştirmek zorunda kaldığım için maalesef onda doğum yapamayacağım arkadaşımı ve kuzenimi kendisine yönlendirdim ikisi de gayet güzel geçirdiler süreci ve doğum yaptılar.
Her şeyden önce insani yönünü yitirmemiş seni anlayabilmek için dikkatlice ve şefkatle dinleyen bir doktor 🙏🏻