Hanımlar 2 gün önce nişanım geldi kan şeklinde neyse o günden beri de lavaboda da peçeteye hafif kan geliyor. Dün de doktoruma gündüz gittim sancımın az olduğunu söyledi ve bebeğimin de kilosu biraz fazla olabilirmiş normal için 4 veya üzeri olmuyormuş zaten benimki 3900 falan ama ctesi gel bi bakalım dedi eğer 4se sezaryenle alacak yani dün akşam da yine sancı yine kan devam etti böyle çok değil ama peçeteye geliyor korktum doktoruma sordum hastaneye geç dedi gittim sancım çıkıyor ama açılmam yok. Beni muayene eden ebe de çatın dar bence sen hiç normal bekleme sezaryen ol beni dinlersen dedi korktum yatış verdi doktorum kabul etmedim eve geldim bugün de gitmedim bir gün daha bekleyeyim diye moralim çok bozuk normal yapamayacağımı anladım ama ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ? 😢😢😢