Besenguler Melekler12 Banada bakarmısını 
Minakbebek @Melekler12 14 haftalık burda 16 da gitcem bidaha yazarım bakalım kiz diyende cok erkek diyende
FilizinAnnesi esmerella37 esmerallam bi senn kaldın bize yorum yapmayannn senden de duymak istiyorum lütfen 🙏🙏💓 ! https://mutluresim.com/images/2023/05/18/nzqNcr.jpg](https://)
FilizinAnnesi esmerella37 ayy doktor ilk haftalarda %60 erkek dedi sonra %80 kız dedi şimdi detaylı ultrasonu bekliyoruz umarım dediğin gibidir teşekkürler canımm, ❤🙏
Minikannesi00 esmerella37 kız diyende oldu emin şekilde ,bakalım hayırlısı olsun . Gönlüm kızdan yana