Totanseyma Cansu_omur tramvayla giderim derse Avrasya var Akşemsettin’de Süleyman bey ben çok memnunum ilgiye sakın gitme
ygmrtpclr Cansu_omur güneşli meydanda Eray balcan var tavsiye ederim. Oralarda özel vs baska bildigim yok
Amineazra Cansu_omur ben Bağcılar şafak hastanesi Sema Yılmaz hanıma gidiyorum çok memnunum kendisinden 🌸
Amineazra Cansu_omur Güngören özel hastaneye de gitmiştim bir kaç kere kan vermek için fakat hiç doktora gitmedim orada muayene olmadım
Cansu_omur Güngören hastanesi uygun eve çok yakın diye orayı düşünüyorum bi de esenler medipol var da fiyat veya ilgileri nasıldır onu bilmiyorum
Gul244 Cansu_omur sümeyye hanima gidiyorum çok çok memnunum muayene 420 TL doğum ücretini konuşmadım henüz
Cansu_omur Damlaarsln ben eve yakın diye orayı düşünmüştüm de iyibdegilse riske atmaya gerek yok tabi