Tugbamete Busemiko 12+1 de belli oldu bizim 2li tarama için gitmiştik doktor pat diye söyledi sözde cinsiyet partisi yapcaktık 🙈🙈
kizannesii 12. Haftada belli oldu ama tabii doktor genüz erken yine de siz kimseye söylemeyin ilerleyen haftalarda tekrar bakalım demişti ama değişmedi😍
Busemiko Bende persembe gıtcem ıkılı taramaya 12+6 olucam cok heycanlıyım oglum yada kızım dıye sevmek ıstıyom cicişler almak ıstiyorum😘