Totanseyma ES_es-Es son 104 görünümlü 90 😂 bende de serklaj var ama cesaret edip normal doğum yapamam erken doğumdan ötürü kaybım var benimde korkuyorum ilk hamileliğim sezeryan olduğu için buna da sezeryan diyorum
ES_es-Es Totanseyma benimde öyle iki kaybım var ama doğum nasip olacak hoc konuşmadık doktorla,sadece 37 dikiş alınacak ve doğum anında alınacağını söyledi doktorum nası olur inşallah o haftalara gelmek 🥰
ES_es-Es Youngmotherr sağlıkla gelsinler de szeryan yada normal doğum farketmez minnoslar gelmek istedikleri gibi gelecekler
ES_es-Es zeynozey adlarını biliyorum ama nasıl olduğunu bilmiyorum hiç sağlıkla gelsin inşallah minnosunuz
Totanseyma ES_es-Es inşallah hepimiz o haftaları görürüz heyecan basıyor yavaş yavaş ama daha hiçbir şeyi hazır değil
ES_es-Es Totanseyma ben hep 28 den sonra belki 32 den sonra alirim diye düşünüyordum ama dayanamadım ufak ufak basladim , Rabbım sağlıkla giydirmeye nasip etsin 🤲