Edizimmm Selam kızlar 9 ay bu forumda iyi ya da kötü şeyler yaşadım derken o zor bir hamilelik geçirdim derken oğlumu sağlıkla kucağıma aldım çok şükür şimdi sıra geldi sünnetime ama güvenebileceğim bir yer arıyorum yardımcı olur musunuz:)
Zeynep1080 Edizimmm adet yakınken bile acayip acıyor , gebelikte hormonlardan acısına nasıl dayanacaksın ki bunu geçtim bebeğe zararlı ye yapılmıyor