Canım 3 kayıp yaşadım 3.den sonra 3 ay boyunca ecopirin içtim her gün hamile olduğumu öğrendiğim gün muayene oldum iğneye başlattı doktorum oksapar 6000 progesteron ve ecopirin devam ettim hala iğneye devam ediyorum artık günlük değil 1 gün arayla yapıyorum geçen ay progesteronu bıraktık sadece inşallah sağsalim gelir oğlum yolun yarısındayız daha Rabbim bütün anne adaylarına bebişlerine sağlık versin inşallah 🤲