İçinizi ferah tutun lütfen. Bu şekilde 2li testi riskli çıkıp hiç bişey olmayan çok kişi var yanılma payı yüksek bir test. Bunlardan biri de benim benim de yüksek riskli çıktı 1:50 di hatta sizinkinden de yüksek ben de fetal DNA yaptırdım çok şükür sonucu temiz geldi 🤲 ultrason görüntüleri normal burun kemiği ense kalingi normalse içinizi ferah tutun Allahin izniyle bişey yoktur🤲