1Bebegimiz Kızlar eşim hasta olmuştu ondan bana geçdi 3 gündür antibiyotik kullanıyorum yavaş yavaş iyileşiyorum ama inanılmaz bir öksürük peydah oldu geceleri 33 haftalık hamileyim bebeğe zarar veriyorum diye çok üzülüyorum bu öksürük nasıl geçer? :(