Sev_sevda Merhaba herkese.Adet gecikmemin 3 gününde pembemsi lekelenme oldu yani lekelenmeden biraz fazla sonra azaldı ve adet ağrısı gibi belim kaslarım göbeğin alt kısmında kasılmalar var adet ağrısı gibi sizce ne ola bilir?gebelik varmı oluşuyormu acaba🤲🏻
Sev_sevda @momlife10 acaba geç yumurtlamamı ne normalde adetim hiç aksamazdı böyle bir durum yaşamadım İnşallah adet olmaz🥹