2.dogumumdu oncelikle ilk doğumlar daha rahat ve güzel oluyor onu söylemek istiyorum. İlkinde yaşamadığım herseyi bunda yaşadım diyebilirim titreme,agri,bi anda uyusamama…4,5 kez denediler belimden sonunda oldu,tam bitti cikartcaklar bana bir titreme geldi yaşamadığım şeyleri yasadim🙈 tabiki yavrunu görünce herseyi unutuosun… gaz çıkarttım ama büyük tuvalete çıkamadım lavma yapildi ilkinde olmamıştı. Yani işin özü 2.ler bi tık zor anneler ama biz onuda atlatırız bakın 3 gün oldu bile dogurali… Sormak istedikleriniz varsa her türlü destek olurum. Sizlerde saglikla kucaginiza alin ins bebislerinizi🙏