Busssra96 Bizde 21+0 olduk kızımla ☺ tetanoz aşısı oldunuz mu ben pazartesi oldum ara ara bulantı yaşıyorum da aşıdan mı bilemiyorum
Tugraseda Gizem_cetinbas günümüz bile belli şimdiden🫶🏻 Bir sıkıntı olmazsa allahın izniyle 24 eylülde doğucak bebiş, doktor 20 eylül dedi ama kocam bey burç takıntılı olduğundan başağa denk gelmesin terazi olsun diye doktora 24ü olsun diye ricada bulundu😂