Çok şükür bu günleri gördük erken doğum riskim var 2 hafta çnce bugün sancılarla hastaneye yatmıştım doğumum durduruldu ciğer geliştiriciler yapıldı göremem doğumdan önce dediğim bebiş doğdu butonunu gece gördüm veeeee sabah 6 gibi sancılar başladı biraz önce de lavobaya gittiğimde normal akıntıdan farklı çok afedersiniz şeffaf ama sümüksü bir akıntıyla karşılaştım başına gelipde bu akıntıyla doğumu başlayan oldumu çünkü ben sancıyı bikemiyorum evet daha önce 2 doğum yaptım ama bu gebeliğim hep sancılı geçti diğerlerindede nişan su vs görmemiştim sadece sancıyla hastaneye yatıp doğurmuştum suyumu ikisindede doktorlar patlatmıştı