Kızlar merhaba benim ara kanamam olmuştu çok yorgunluktan kadın doğuma gittim Dr ultrason baktı kist miyom yok dedi duphaston verdi ara kanamam dursun diye bunu bırakınca 10 gün sonra adet görürsün görünce de adet olunca gel dedi hormon tahlili yapacak bu zamana kada gittiğim Dr lar hep korunmayın olmazsa 1 yıl sonra araştırırz dedi ama bu Dr öyle demedi hormondan sonra senin tüplere bakılır ondan sonra da eşinin kontrolden geçmesi gerek dedi gerçekten devlet hastanesinde böyle ilgili Dr olmasi beni sevindirdi hormon tahlilinde gebeliğe engel bi değer olup olmadığı çıkıyor mu