Ecem4545 sonra odaya alındım yavaş tan uyuşmam geçti hemşire yürümem gerektiğini söyledi bende yavaştan kalktım yürümeye başladım canım biraz acıyordu sonra diğer gün pek kalkamadım daha doğrusu canım acıyor dedim kalkmadım baktım iyileşmem yavaşlıyor bende sabah namazından sonra hiç uyuyamadım hep hareket ettim baktım normale döndüm ne kadar hareket edersen o kadar çabuk iyileşiyor insan