Oglusum5357 İlk oğlum çok kolay olmuştu kız olsa ismi hazırdı ama şimdi çok kararsızım fikirlerinize talibim
Busrata33 Oglusum5357 asil ismini çok beğendim istedim eşim beğenmedi hiç ortak karar veririz hep o yüzden biz veremiyoruz ☺️
Gunisigim Oglusum5357 asil okadar çok varki herkeste asil isminden gak geldi gerçekten artık 😂 ve tanıdıgım tüm asillerde çok kuduruk oluyo 🙈 bence alphan güzel alihan a da uyumlu 👍🏻