Pamuk Muhtemelen var hayırlı olsun🙏 Çok özür dileyerek size bir şey sorucam umarım sizi incitmem bu soruyla. Ben de şuan 17+4 haftalık hamileyim. Bugün ilk defa leke şeklinde kanamam oldu ve inanılmaz belim ağrıyor. Kanadada yaşıyorum burda öyle isteyince hastaneye gidemiyoruz ultrasona zaten giremiyoruz. Bu yüzden size sormak istedim, erken doğumda ne gibi belirtileriniz oldu? Eğer sorum sizi üzerse cevaplamayabilirsiniz kusura bakmayın🙏