Aslhn2101 Gulsen20 bugün tam 40+0 hafta, karnım ağrıyor gibi kasıklarım belim ağrıyor gibi değişik şeyler hissediyorum bilemedim🤦🏻♀️ bebeğin gelmeye niyeti halen yok galiba 😂
babyboy23 Ben 38+4 ve bende sadece uyurken zorlaniyorum donemiyorum ve karnim sertlesiyo. Gunduzleri iyiyim simdilik bakalim :)
Gulsen20 babyboy23 Bende öyleyim canim 40+1oldum ne grlen var ne giden vajinamda baskı hisediyorum sanki yürüdükce birşey çıkacakmış gibi belimde çok kotu agriyor popo üstü😁🥲
Rosesahhh Ben de 40 haftalık oldum bugün, sanki alt kısımdan bıçak saplanıyor 🥺 Belim uzanınca kitleniyor, horlamaya bile başlamışım😄 ayaklarım 45 numara oldu sanki 😂
Hnurkcmn Bende 39+2 oldum gerçekten artık kalkıp kahvaltı yapması bile çok zorlaştı,lavaboya ağlayarak gidiyorum:))