Laleenjr Kızlar 5 ayimiza girdik sırt üstü nezamandan sonra yatılmamali doktoruma söyledim şuan sıkıntı yok dedi ama ne zamana kadar böyle uyuyabilirim bir sıkıntı olurmu diye korkuyorum açıkçası sizce ne zamandan sonra sırt üstü uyumamalı
Ipeek Laleenjr yanlış yönlendirmek istemem ama 6. Aydan sonra diye biliyorum doktorum da o şekilde söylemişti zaten sonrasında bende rahat edememiştim göğüs kafesim batıyor gibi hissediyordum. 7. Aya girdiğimizde sola yatmamı söylemişti çünkü bebeğe giden kan akımı artıyormuş birde annenin böbreklerinden idrar daha rahat süzüldüğü için ödem ve şişlik en aza iniyormuş.
babyasyanil Aydan itibaren istesemde sırt üstü yatamaz oldum uyku sırasında belim ağrıdığı için sanırım kendimi öyle buluyordum onun dısında soluma yatmaya çalışıyorum. Sol çürüyünce sağa 😅