Kızlar bikac saat önce post açmıştım düşük riskin var diye progesteron ilaç kullanmaya başladım bu akşam ilk defa içtim öncesinde çok şiddetli bir d baş ağrım vardı ama ilaçtan sonra baş dönmesi başladı gözlerim de bı ağırlık olmuştu sizce normal mi yoksa hemen hastaneye gitmelimiyim biraz daha geçmezse gidicem ama böyle olan varmı hiç