Gebeanne45 bence karnımızdaki zamanları da çok ozlicez ya içimizde bir canlının devamlı hareketine şahit olmak bambaşka bir duygu onu çok ozlerim ben 🥺
Bende geceleri uyuyamıyorum nefes alamıyorum uyuyunca da horluyormusum 😅 Allah’tan eşimin uykusu ağır da bazen ondan önce uyuyakaldigimda şahit oluyor işte mecbur 😂 burnum devamlı tıkalı nefes alamıyorum boğa gibi cikiyo nefesim
Bir yandan hareketleri toplanıp sertlesmesi o kasilmalar bel ağrıları uyutmuyor. Çok zor gerçekten gün geçtikçe de yeni yeni zorluklar ekleniyor 🥺 Allah yardımcımız olsun 🌼 inşallah en hayırlı zamanlarda sağlıkla kucağımıza alırız en güzel doğum hikayeleri ile.. ❣️